Problemer med 42" Samsung LCD fjernsyn efter overgang til Mpeg4

Hej Alle Lav Det Selvere

Jeg var ude hos mine forældre til aften og der var problemer med tv'et!

Efter overgangen til Mpeg 4 i dag, har deres fjernsyn opført sig mærkeligt. På 4 kanaler kommer lyden efter billedet. Dvs at man bliver en smule forvirret over at lyden ikke følger mundbevægelserne på skærmen. Det er kun et problem på DR1, DR2, TVLorry og DR synstolkning. De resterende er der ingen problemer med.

For at gøre forvirringen total, kan jeg sige, at de andetsteds i huset har et gammeldags tv, der kører over en ekstern boks. Her er der ingen problemer på nogen af kanalerne!

De får signal gennem antenne og har aldrig oplevet problemet før.

Jeg har meget svært ved at regne ud hvad det kan skyldes. Er der nogen der kan forklare mig hvad problemet kunne være, og hvordan det kan rettes?

Mvh

Flymale
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der sidder på nogle fjersyn et netstik.. hvis der gør så sæt net til og opdater softwaren..

Ellers sidder der et USB stik... gå ind på Samsungs hjemmeside og hent den sidste opdatering til fjernsynsmodellen.. læg det på en usb pen og sæt den i fjernsynet og tænd det.. så skulle fjernsynet selv opdatere..

Der er også nogle punkter i menuen hvor du kan sætte det hele tilbage til frabriksstandart.. og så autosøg alle kanaler igen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej granold! Fik aldrig sagt tak, det virkede! Et sæt glade forældre var resultatet:-) Mange tak!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis