udnyttelse af 1.sal

hej jeg har lige købt hus og er så begynde på 1sal, jeg har revet alt væk og skal så til at bygge op igen, MEN så så jeg lige at der var nogle bjælker i vejen kan man flytte lidt på dem så de kommer ud i en væg?





lige et spørgsmål til jeg faldt også over det dag jeg hade revet ned, er det helt okay? 


2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner en sur skorsten??
Ned med lortet og sæt en ny elementskorsten op. Det lyder værre end selve handlingen, og så er du ude over plamager med løbesod.
Overvej en dobbeltløbet, som du kan have udluftning inde i med en Exhaustosuger på toppen, og så er skorstenen pæn og harmonisk også uden at skalmure den.

Selvfølgelig kan de stolper og sidestøtter flyttes, men du skal tænke meget over, hvad du gør aht tagets stabilitet, statik.

Har selv været det hele igennem og hytten står også efter at have oplevet 3/12 1999! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Nu fremgår det ikke med særlig tydelighed hvilke stolper du vil flytte hvorhen.

Men stolper har den placering de skal have. Og er ingenlunde tilfældige. På dit billede er den skrå fidus et såkaldt kopbånd som indgår i tagkonstruktionens længdestabiliserende system.
Som det siges kan der flyttes og bygges om uden problemer. En rutineret tømrermester kan fortælle dig hvordan.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis