kvalitet på malerfilt, forankringsgrunder, lim, og grunder til filt.

Jeg er ved at lave lidt gipsvægge og er nået til at skulle sætte filt op.

Spørgsmålet er om det er nødvendigt at gå i farvehandleren og hente materialer eller om forankringsgrunder, lim, malerfilt og evt. grunder til filten fra jem og fix eller harald nyborg er godt nok til formålet ? hvad har folk erfaring med... nogen bestemte produkter der kan anbefales ?

Mht. filten er der en del forskellige på markedet (grundet/ugrundet, glas/cellulose baseret, hvad er nemmest at arbejde med ? har aldrig arbejdet med filt før så vil helst have det der er nemmest at få pænt ;-)

Med den mængde arbejde der skal laves ser jeg helst et ordentligt resultat, dog vil jeg jo heller ikke betale mere end nødvendigt ;-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har brugt billig grunder, det virkede fint, det er jo bare en tyk billig maling.
 
filten var også den billige ugrundede, det virkede nu også fint for mig. filten var dog bare i en rulle uden kasse, har set malere bruger filt hvor rullen ligger i en kasse, det virker nu meget smart så filten ikke ligger og ruller rundt i div skidt på gulvet, som senere sidder som små ujævnheder bag på filten efter man har malet.

limen den billige fra harald også god nok, det er jo bare lim..

husk rigeligt grunder, det suger mere end man tror..

tak for svar... jeg vil smutte i HN i morgen så :-)


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også