Gamle indfatninger HJÆLP!

Jeg har en del vægge i mit nykøbte hus , hvor jeg har sat gips på men den gamle indfatning til dørene passer ikke da jeg har sat 1 lag gips på de gamle vægge.

Hvad kan man gøre så dørene kan åbnes helt igen eller er jeg nødt til at købe nye døre med bredere indfatninger ?

Håber på jeres hjælp ..
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ikke indfatningen men selve karmen der definere bredden. Nye Karme og døre über alles. indfatning er kun det afsluttende panel rundt om karmen, som er fæstnet på yderkanten af karmen der flugter(flugtede) med vægen.

Elektronikteknikeren
så skal du flytte karmen ud til den flugter med den side af vægen hvor hængslerne sidder. og bruge nogle afstands lister helevejen rundt på karmen på den anden side, således at hele karmen bliver bredere.

Elektronikteknikeren
Kan du ikke bare flytte karmene ud til den side, som døren åbner ud i og så sætte et lille stykke liste i den anden side, rundt om døren, så du kan få dine indfatninger på? Det har jeg gjort herhjemme og du kan slet ikke se det.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Kan du ikke bare flytte karmene ud til den side, som døren åbner ud i og så sætte et lille stykke liste i den anden side, rundt om døren, så du kan få dine indfatninger på? Det har jeg gjort herhjemme og du kan slet ikke se det.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
kan du ikke bare løsne karmen flytte den lidt så dørene kan åbnes helt, lave et stykke der passer til det der mangler i karmen?
Det skal jeg tjekke imorgen , det var en super god ide, i hører fra mig imorgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis