Tænk hvis en du kender (på LDS) vandt i Lotto

Følg tråden
Næstformanden
Næstformanden
Postnr: 7323
Næstformanden Næstformanden

Ja.
Tanken HAR da strejfet mig et par gange

Jeg sad og sludrede med naboerne over en kold øl.
Og vi kom til at snakke om rekordgevinsten i Onsdagslotto.

Normalt kan jeg godt se det fede i at man har muligheden for at vinde så mange penge, at man kan blive økonomisk uafhængig.
Det er selve drømmen om disse penge, der er det store trækplaster for mange.

Men jeg er så småt ved at læne mig op af den holdning, at man måske burd knække beløbet op i 3-4-5 stykker, og gøre en masse glade. I stedet for at give en enkelt vinder så latterligt mange penge!

For ikke så længe siden, var der en mand fra omegnen, der løb med 20 mio. Han sagde at familien havde delt kuponen, så de hver fik 5 mio. Ellers skal børnene jo betale en masse i afgifter osv.
Men hvor meget er det man skal af med?

Jeg sagde at jeg godt kunne finde på at sige at alt over 100 mio. skulle deles mellem de nærmeste familiemedlemmer. 42 mio rækker også til at de kan få barberet lidt af gælden.
Men hvor kan man læse om reglerne. Er det lovligt at gøre sådan, eller skal man bare give dem et rentefrit lån over 100 år?

Hvilke tanker har I gjort jer?
Jeg har sagt til min chef at jeg vil købe ham ud af firmaet... Men på den anden side tror jeg ikke det bliver aktuelt.
-For hvad skal jeg med en lille virksomhed i Dk, når jeg sidder på min egen ø nede sydpå

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...

Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio
Du kunne jo købe firmaet og så tage en bulldozer og vælte hele l*rtet!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.