Fjerne sugekopmærker fra forruden?

Jeg har lige sat en holder til min iphone fast i forruden med en sugekop. Er det muligt at fjerne sugekopmærker når man engang tager den af igen, har jo ikke planer om at fjerne den foreløbigt.

LIFT-EAT-REST-REPEAT

Jeg har lige sat en holder til min iphone fast i... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ejj.. er der virkelig nogen GDS'r, der synker så dybt, at de bruger I-      ??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Vand, opvaskemiddel og 1 hætte 3 dobbelt salmiakspiritus. 
KKongstad.. er du i gang med DM i at "bumpe" gamle tråde på tid?
Næ næ, nu læste jeg bare lidt og så ville jeg da give mit råd.. Ville være dumt at starte en ny tråd for at skrive det.. Forstår heller ikke hvorfor der er så mange tråde der egentlig omhandler det samme men måske spurgt på flere måder, istedet for at søge og finde den tråd man skal bruge.. Og så fortsætte den.. 
Økologisk? Ikke nok med det. Æblet skal være avlet på sydskråningen i Mols Bjerge. Besigtiget og poleret i hele vækstperioden af unge 16-årlige piger, der er ude på sjov. Plukningen foretages under afsyngning af Kong Christian og æblet henlægges i lyserødt silkepapir og transporteres pr hesteryg til en jollehavn, hvor det bliver anbragt midtskibs og jollen roes af 8 brede karle til Fyn, hvor det bringes frem til Gasa til fods af en halvblind harmonikaspiller. Herfra bliver det sendt pr ilpost til din Brugs, hvor du kan hente det mod behørig betaling, overskære det og udføre dit forehavende. Jooo, der kræves en del af nutidens økologiske frugter.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis