syn af motorcykel

Følg tråden
knoxwille
knoxwille
Postnr: 9900
knoxwille knoxwille
Hej
Har en gammel bmw som snart skal på de danske landeveje!

Den har sidst været registeret i 1969. og har siden da bare stået i 3 papkasser,
nu er den færdig og skal synes og have en plade på.

Nogen der ved hvilken rækkeføgle jeg skal gøre det i! skal jeg først have den registeret i mit navn derefter køre i synshallen? eller skal jeg have synspapiere med til motorkonteret?
Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Hvis du skal have prøve plader er du nød til at hendvende dig på motor kontoret, men ellers køre du til syn med den, resten tager de sig af, mod et mindre gebyr.
Du kan jo køre den til syn på en trailer hvis du vil spare prøveplade afgiften.
ALB69
ALB69
Postnr: 2630
ALB69 ALB69
Du skal have synet maskinen først og derefter er det nemmest at hente pladen hos skat.
Inden du kører til syn skal du også udstyre den med en prøveplade som du også henter hos skat.
René
knoxwille
knoxwille
Postnr: 9900
knoxwille knoxwille Trådstarter
Okay lyder også som jeg havde tænkt det. men var jo lidt i tvivl.. tusind tak for hjælpen til jer begge
uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal
... Og så ses vi til skagenstræf

PeterR
PeterR
Postnr: 4000
PeterR PeterR
uldal, er det godt, jeg syntes der er lidt langt der op. Min røv er inkompatibel med min sadel og med maskines rystelser.
Og du har stadig ret, jeg har stadig ikke fået købt en Intruder 1500, men er stadig forelsket, og de er blevet meget billige. Der skete noget med min job situation og så har jeg haft uheld med mange aktier i en propelvirksomhed i jylland, så jeg slår hovedet når jeg hopper i pengetanken for tiden. Den må lige vente, og den stiger jo ikke just i pris.
Har fulgt lidt med i det der "kaos i skagen" der har sendt der oppe fra.

Kunne godt tænke mig om Kanal 5 lavede en "reality tv" der fra ala. roskilde, der må også være mange tossede indslag fra så stor en begivenhed, med mindre folk bare drikker sig i hegnet hele weekenden.

Og kan vi så få nogle billeder af den gamle BMW cykel.
Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Syn
    Lav-Motorcykel
  2. Syn
    Lav-Bil
  3. bartstyr og syn`??
    Knallert & Scooter
  4. Tuning og syn