Købe nye yderdøre helst billigt.

Hej og godt nytår til alle LDS`ser
Jeg står og skal skifte 2 stk yderdøre med speciel mål
jeg har købt alle mine nye vinduer hos Rationel men syntes deres døre er for dyre.
Er der nogle forslag til nogle gode steder med gode priser ?
på forhånd tak.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen Ib René, Kairo  hvis dine døre har specielle mål er du nok nød til at betale hvad det koster at få dem lavet.
Har selv købt vinduer hos: http://www.danske-vinduer.dk/ og påtænker at skulle have fat i døre hos dem også. Synes det er en ok kvalitet. Vinduerne blev leveret til den lovede tid og prisen var incl. moms den samme som jeg skulle give for Rationel excl. moms og excl. de 5% tømreren skulle have for besværet med at bestille dem.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Tænker her på de lavpris steder som Kipa.Jvk.Jna og sparvinduer
er der nogle gode / dårlige erfaringer med dem ?
Ja alle mine vinduer i huset er fra jvk, de ældste af dem er omkring 3 år gamle de yngste og en enkelt yderdør kun et par måneder gamle. Jeg er rigtigt godt tilfreds med dem og kan faktisk ikke se hvad foreskellen på dem og dyre vinduer/døre skulle være, og som tømrer har jeg da haft lidt af hvert igennem fingerne. Holdbarhedstiden kan jeg jo så ikke udtale mig så meget om, men umiddelbart gætter jeg på den er lige så god/dårlig som andre farbrikater
Jeg har gode erfaringer med sparvinduer.dk, har købt 4 vinduer og 2 døre der gennem de sidste par år. Alt er kommet til tiden og på de rigtige mål. Har ikke fundet billigere priser på special mål.
Jeg har gode erfaringer med Rationel. Har lige monteret fire terrassedøre, et glasparti og tre vinduer i vores nye tilbygning.

Min mor har fået to nye facadedøre fra Rationel også og de fungere rigtig godt og virker velkonstrueret, både i tæthed og overfor slagregn m.v.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg har ved flere lejligheder købt vinduer og døre ved Kipa.
Det jeg har været optaget af, er at de som regel har sagerne på lager til omgående afhentning/levering og deres priser er ikke blandt de højeste. De ældste døre og vinduer er dog kun ca. 8 år, men der er ingen tegn på dårligdomme.
Jeg har så ingen erfaring med, hvordan de er ifm specialmål, men jeg ved, at de beflitter sig med det også.

Med venlig hilsen
ktm

 

jeg har lige bestilt et tilbud hos Rationel og Vrøgum vinduer so må jeg se hvad de tilbyder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis