Lister på Poca 395? Gangbro på trailer.

Følg tråden
UtternCabin
UtternCabin
Postnr: 4892
UtternCabin UtternCabin

Hej til "bådklanen"

Så håber den nye bådejer på lidt hjælp, igen.
Jeg har bare taget de rådne lister af "sæderne" på min Poca 395 uden at tænke på, hvordan jeg får målet på dem igen.
Er der nogen her, som kan fortælle bredde og højde på dem? Var det eg eller teak?

Jeg har en Brenderup bådtrailer 500 kg. Hvad bestiller man til at lave gangbro på den  og hvor er den billigst at købe?

VH
UtternCabin

je__ns
je__ns
je__ns je__ns

Jeg har lavet en gangbro, af aluminiums dørkplade, det fungere optimalt.
Kunne ikke lige finde et billede, kun et med båden på, mener jeg har et bedre billede kun af traileren, jeg kan måske sætte det ind senere hvis det dukker op.
mvh jens

UtternCabin
UtternCabin
UtternCabin UtternCabin Trådstarter

@ jens. Hej igen. Det ser fedt ud med den gangbro du har lavet. Bruger du den? Jeg har tænkt på, at spare den væk, hvis den ikke bliver brugt, men der er snart mange, der har fået den gangbro. Det er sikkert meget nemmere at komme til båden?

Fandt for øvrigt en helt ny Suzuki 15 HK til 15,300 kr. Det var for god en pris til jeg kunne lade være.

UtternCabin

je__ns
je__ns
je__ns je__ns

Ja jeg bruger min gangbro, men da jeg har havneplads til jollen, bruger jeg kun traileren 2 gange om året.Jeg lavede gangbroen, fordi det slæbested jeg bruger, er meget glat, jeg er røget på R.... en gang.
Men prøv da først at bruge tralieren uden gangbro, så kan du jo altid lave en hvis du føler behovet er der.

Et par af de lige køreramper til plænetraktore ville jo også være gode, til gangbro.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo...=3108&n=10

mvh jens

UtternCabin
UtternCabin
UtternCabin UtternCabin Trådstarter
Tak Jens. Dit indlæg fortæller mig at jeg SKAL have den gangbro, for jeg har stadig et ar efter en optrækning, da min bror ejede båden. Jeg fik en lang revne af den vinkel af jern, der sidder foran og jeg er også styrtet engang i det grønne snask, der var dengang på ramperne."De er der vel stadigdvæk?". Nu mangler jeg lige lidt hjælp med de lister. Der må da være andre der har en Poca 395?
UtternCabin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Gangbro
    Lav-Hus
  2. Hæve gangbro
    Lav-Hus
  3. gangbro
    Lav-Hus
  4. Hævning af gangbro
    Lav-Hus