Poretæt isolering...??

Hey,

Jeg er ved at føre mine jordvarme slanger ind i mit bryggers gennem sokkel/fundament. Jeg benytter den medleverede 'Poretætte' isolering, som er kommet i stykker á 2m.

Skal enderne på disse samles med noget specielt? Lim, tape eller lign.

Jeg har bare tapet dem sammen med gaffatape, men det er måske ikke lige det ideelle...?

På forhånd tak!

(Og ved godt der er et forum, som hedder Heatpump.dk, men nu prøver jeg lige her )

 SELVBYGGER!!!

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

http://heatpump.dk/forum/viewthread...post_10584

Indlæg No 9, som i øvrigt er et svar på mit eget spørgsmål.
Her kommer hamselv med nogle betragtninger om slangelægning. Som jeg læser det skal der limes for at få det kondenstæt.

Jeg følger dit projekt derovre. Det ser godt ud.

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Det var netop det indlæg, som fik mig i tvivl omkring isoleringen af rørene - men der havde jeg jo allerede trukket slangerne i...

Nå, men hvad jeg kan tyde, så blir jeg nu nok nødt til at hive de to hovedledninger ud igen og købe nogle nye poretætte isoleringer og så lim samlingerne...øv med øv på...!

Men vil sgu heller ikke lave noget halløj, så kan jeg jo ikke sove om natten!

 SELVBYGGER!!!

Og tak i øvrigt!

Der er en masse billeder i galleriet her på LDS. De er under titlen 'SELVbyg galleri 1, 2, 3 osv'

 SELVBYGGER!!!

Ja, det er sgu øv, øv og øv, når det skal laves om. Jeg kan se du har kæmpet den gode kamp for at få slangerne igennem med isolering osv. Men hellere få det rettet nu end få problemer senere.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Sådan er det, når man kaster sig ud i nogle ting, som man ikke har prøvet før - og ikke sætter sig 100% ind i inden...så ved jeg jo det til næste gang... Men ja, lidt ufedt!

 SELVBYGGER!!!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis