Nyt TV2 Signal.

Hej til alle.

Jeg har gået og været noget irriteret over at tv2 nu skal til at være en betalings kanal..

I vores husstand findes der 5 stk tv. Og skal jeg følge den gængse fremgangsmåde skal jeg nu betale for 5 skt kort, samt læse udstyr til disse 5 kort..

Men så fik jeg den tanke at kunne man ikke stille een kortlæser ved stjerne punktet i installationen, og tilslutte den til resten af installationen igen.
Således at den heletiden kun laver tv2 signal men dette signal kan modtages på alle tv i huset.. så sparer jeg 4 læsere og 4 kort.. Er der er antenne sagkyndig der kan svarer på dette?

Med venlig hilsen Alex
Hej til alle. Jeg har gået og været noget... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen. så fik jeg endelig lidt tid igen. Jeg har fået min boxer box og kortet dertil. Desuden har jeg fået en modulator. Det er ganske rigtigt som Jenshøj skrev, en analog modulator. Jeg har været et par turer ud over det ganske net og ledt efter en digital modulator, men de ligger ikke og flyder på hvert et hjørne.
Som det er nu skal vi skifte om fra digital til analogt signal hver gang vi vil se tv2. Men bortset fra det, virker det nu udemærket. Men det er helt sikkert at en digital modulator vil være den perfekte løsning.

Med venlig hilsen

Alex
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis