Problemer med tlfbog i mobil

Hej jeg har alle mine tlf-numre på kortet i min mobiltelefon(Nokia E72). Efter et kortslutningsuheld forsvandt alle navnene efter 'F'. Men taster jeg så et telefonnummer på en af kontakterne uden navn så kommer navnet tilbage i tlfbogen, spøjst. Hvordan får jeg jeg nu alle navnene tilbage?-jeg kender jo ikke alle numrene på dem i tlfbogen.
Jeg har tdc abonnement men, de klør sig bare i nakken og siger, at det var lige godt .....
Så er her en mobil-nørd tilstede?
Mvh
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må være fordi at de "forsvundne" kontakter ligger på enten sim-kortet eller i telefonen. Kan du ikke inde under opsætning af kontakter vælge om den i telefonbogen skal vise kontakter gemt i telefonen eller på sim-kortet? Jeg mener man kan vælge begge, så skulle de komme frem igen...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

numrene ligger på simkortet,-og har kun været der, da jeg fik overført numrene til simkortet og så skiftede tlf. Jeg vil lige sige at den gamle tlf reagerer på samme måde, så der må være noget galt i' hukommelsen' på kortet.
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

hvorfor indlæser du ikke alle kontakter fra sim til tlf
Jeg kan ikke finde ud af at indlæse kontakterne fra simkortet, intet er som det plejer på dette monster;-). Nokia er altså ikke bare Nokia,-det plejer det ellers at være, men denne her går over min forstand, Men en ringe trøst er at de heller ikke kan finde ud af den i TDC-butikken.
Mvh
Helle
Ps
jeg har forelagt problemet for deltagerne på mobil-forum, men endnu har ingen reageret.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis