Gasdæmpere til bagklap

Skulle skifte dæmpere på bagklappen, men jeg kan sgutte få hovedet og kuglen til at hænge ordentlig sammen.
Der sidder en "fjeder" bagom hovedet-igennem siderne, som vel skal "klikke" fat om kuglen, men den vil bare ikke.
Har også forsøgt med en skive på gevindet under kuglen, men uden held.
De bliver ved at hoppe af.

Er der et fif til at få dem klampet sammen, så jeg ikke får klappen i hovedet mere????

Bare rolig - jeg er for tykskallet til, at få mere hjerneskade end jeg allerede har.

Sniffer  
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Så passer de vel ikke sammen, plejer det ikke at følge med på gasdæmperen, så den er lige til at montere.

mvh jens

 

Det er jo så også min tanke.
På billedet af de dæmpere jeg bestilte, der sad det allerede sammen, men da jeg modtog varen var der ingen kugler med og self. to højredæmpere.
Jeg fik, uden problems, en anden dæmper og to kugler, men det hjalp sgutte meget.
Må vist hellere ha' fat i det firma og høre hvad meningen er..

Sniffer  
Da jeg skiftede på min skulle den lille fjeder ud først og tilbage igen efter montage for at sikre det hele.

Sådan gjorde jeg ihvertfald, det så godt nok ud som om det hele skulle klemmes sammen til det gav et "klik" men det virkede noget voldsomt. Derfor gjorde jeg det på den anden måde.

 Mvh Henrik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis