Færdigt resultat - køkkensokkel i Glasbyggesten med LED lys

Hejsa

I forbindelse med min gamle tråd på http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/166649, har jeg nu afsluttet min køkkensokkel i Glasbyggesten med LED lys.



Jeg har skrevet og forklaret nærmere på min side "Opsætning af køkkensokkel i glasbyggesten – med ledbånd lys" om vores byggeprojekt en lille guide til hvordan jeg har gjort - samt en del mere billeder af hvordan det egentlig ser ud.

Håber i kan bruge dette til inspiration - det tog mig mange søvnløse timer at tænke og spekulere på hvordan det skulle være 



Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser sgu godt ud, hvorfor har du ikke lagt billdet i galleri??
Skrevet af Birkebæk85 på 27 dec 2011 19:13
Det ser sgu godt ud, hvorfor har du ikke lagt billdet i galleri??

Mange tak Tror det falder ind i at jeg egentlig aldrig har brugt galleriet - så har ikke lagt det derind heller. Jeg tænkte at når jeg lavede en manual på min side - så ville folk kunne bruge den?

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

RIGTIG FED SOKKEL
PÆNT STYKKE ARBEJDE
Rigtig flot resultat.
Lige til galleriet, så vi kan give nogle stjerner.
Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis