brugermanual

hej
jeg har fået en suzuki df 4 men har ikke nogen brugermanual er der nogen der ved hvor man kan downloadet en en en der har en som jeg kan få en kopi af
venlig hilsen jakob
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis det ikke lykkes at skaffe en kopi, af manualen.¨

Så kan du købe en ved en suzuki forhandler, du skal nok have motornummeret for at få den rigtige.

mvh jens

 

hej ole
jeg har ikke fundet en men husk at bruge frisk benzin vh jakob
Skrevet af jakob k på 26 dec 2011 09:48
hej
jeg har fået en suzuki df 4 men har ikke nogen brugermanual er der nogen der ved hvor man kan downloadet en en en der har en som jeg kan få en kopi af
venlig hilsen jakob
Prøv at spørge www.google.dk  om "manual suzuki df 4".


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, så er det en 4 hk med indbygget tank.. Hvor man også kan tilslutte en ekstern tank.

Når sådan en sjover er tippet op og hanen lukket, så forsvinder benzinen i karburatoren.
Når så man åbner benzinhanen løber der sikkert ikke til af sig selv... tror faktisk at karburatoren sidder højre oppe end benzinslangen fra tanken.

Jeg har en ny motor, lidt større, hvis jeg starter med med benzin fra tanken, starter den som regel i første eller andet træk i snoren.

Men starter jeg den uden ekstern tank, kommer der tidligst liv ved hiv i snoren nummer 9.. Benzinen skal lige pumpes gennem systemet.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Hej grandoldman

Tak for dit svar!
Ja, rigtig forstået - vi forsøger start med ny benzin i den indbyggede tank. Efter at have fundet ud at der på motoren underside findes en hvid omskifter (vi gætter på at den skifter mellem ekstern tank og indbygget tank) er vi nu så langt at 5-6 træk i startsnor resulterer i at benzin strømmer ud, motoren starter ikke. Har du en ide om hvad dette udslip skyldes?

Ved du om der findes en el-kontakt der skal stå i rigtig position - eller bruger man dødemandssystemet til start - stop funktion? Og hvor sidder el-kontakten?

Håber at du kan hjælpe!

mvh

Ole

ole2gang
hej igen
der er en lille knop på gashåndtaget det er en dødmandsknap den skal være trukket ud for at den kan starte
der sidder også en hane under den lukker for benzinen
vhjakob
Hvis benzinen strømmer ud, så er der jo en utæt slange, eller en svømmer i karburatoren der sidder fast så den ikke flyder op og lukker for benzinen.
I må kunne se hvor benzinen løber ud.?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis