Hjælp til at bygge garage sammen med eksisterende bygning

Hej og glædelig jul

Skal til sommer igang med mit garage projekt, og er næsten klar med alle detaljer, 
MEN

der er stadig en detalje som bliver ved med at drille.
Jeg skal have bygget en garage med tilhørende skur bagefter, garage og skur er med sadeltag, og skal bygges om af det eksisterende hus´s endegavl, men kan ikke finde ud af hvordan det bliver pænest, Vil gerne at man kan gå fra min bryggersdør og ud i garagen uden at blive våd.

Billede 1
et billede som det evt. kunne laves, men ville gerne et mere stilfuldt resultat Nogen ideer?


Billed 2 Den garage vi skal have bygget.


Billede 3 huset det skal bygges op af. Garagen skal ca. gå hen til hvor skraldespanden står  


Spær til den nye garage kan hvile på det eksisterende hus´s mur. Så måske man kunne lade det nye tag fortsætte ind under husets udhæng ?

Ideér og evt billeder modtages med kyshånd

Hej og glædelig jul Skal til sommer igang med... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Uanset hvilken måde det bygger til i form af garage eller carport, vil det se påsat ud, med mindre du laver en fritstående. Løsningen med afledning af vand kan rent konstruktivt også nemt gå hen at blive noget juks. Lav en carport der minder så meget om dit hus som muligt, mht tag, udhæng osv, eller sådan som du evt regner med det skal se ud, hvis du har planer med huset også. Brug samme tagsten, taghældning og afslutninger, så får du efter min mening klart det pæneste resultat, i det her tilfælde. Det var min mening.

Hvis du død og pine vil kunne gå fra huset til carport i tørvejr, kunne du lave et lille fladt tag imellem hus og carport, ved din dør. Men ikke mere end 1,5 m i bredden. Helst så man ikke ser det for tydeligt fra vejen.

Held og lykke med projektet.

http://www.lyrk.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis