Skydedøre foran vaske/tørretumbler ?

Hej

Jeg har kigge rigtig meget på nettet efter en løsning og det har jeg desværre ikke fundet enndu !

Det går simpelthend ud på at når jeg skal til at lave toilet om, så skal vores vaskesøjle ned og står i 2 skabe istedet for oven på hinanden.
Fra venstre der starter vi med at skab til vaskemaskinen og så kommer der et skab til håndvask. Så kommer der et skab til tørretumbleren, og så til sidst et hængetoilet og så er den væg og gulvplads brugt på den side...
Jeg ville så have skydedøre foran skabene, da jeg ikke synes det er pænt at se på de maskiner. Men skabet er 60 og det er maskinerne også så bordpalden skal ihvertfald være 65cm i dybden før der kan monteres skinner til det ! Men har i setnoget lign, og hvordanplejer man ellers at gøre det ?

Har også set at ikea har en vaskemaskine med valgfri skabsfront og det var også en mulighed, men den løsning kan man bare ikke få til tørretumbler og så går ide´en ligesom lidt af den !

Håber i har nogl kreative svar...

God jul og godt nytår


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Hej Jeg har kigge rigtig meget på nettet efter... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ak-ja, håndværker.
Et forhæng som vor mor syede dem. Af et slidt dynebetræk.

Men det er alt for simpelt, ukompliceret og især billigt - det går slet ikke her på kanten af 2012. :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også