Avast

Jeg har en gratis version af Avast, som nu åbenbart er ved at udløbe.
Vældig energisk får jeg jævnlige påmindelser om dette forhold, men jeg kan ikke finde nogen gratis version.
Findes der ikke længere en gratis version af Avast?

Med venlig hilsen
ktm

 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal bare bede om en ny registreringsnøgle inde på deres hjemmeside, så er avast klar til at servicere dig et år mere.

Har selv haft avast og har som sådan ikke noget negativt at sige om det, men jeg er alligevel gået over til Microsofts egen antivirus, da den, efter sigende, ikke er lige så belastende for computeren.
Den er også gratis og uden tidsbegrænsning. Eneste minus er at den vil have at computeren scannes regelmæssigt, da den ellers melder at computeren er i "farezonen".

Mvh. Martin
Hej Martin.

Fortællige hvor dufinder Microsofts egen...
Det skal være skårretud i massonit... Så jeg kan forstå det.. Jeg mangler nemlig en ordentlig til juniors PC'er og det er lige den prisklasse vi snakker om.....

MVH Njord :-)

MVH Njord
Tak!
Jeg tror det lykkes.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej igen

Google er din ven ;o)

Bare søg på Microsoft antivirus
Jeg måtte alligevel kapitulere med Avasten. Det blev ved at køre i ring for mig, og jeg endte hele tiden i noget, der skulle koste penge, og jeg kunne ikke få de billeder op på skærmen, som brugsforvirringen fra Avast viste.

Så afinstallerede jeg lortet og installerede den fra Microsoft i stedet for. Det gik til gengæld let og ubesværet selv for mig.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg tror da ligefrem, at min computer blev hurtigere efter denne udskiftning!
Det er jo en glimrende sidegevinst.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 23 dec 2011 17:44
Jeg måtte alligevel kapitulere med Avasten. Det blev ved at køre i ring for mig, og jeg endte hele tiden i noget, der skulle koste penge, og jeg kunne ikke få de billeder op på skærmen, som brugsforvirringen fra Avast viste.

Så afinstallerede jeg lortet og installerede den fra Microsoft i stedet for. Det gik til gengæld let og ubesværet selv for mig.

Har haft præcis samme oplevelse :-)
Yderligere er der sket det, at jeg jeg er sluppet for idelige påmindelser om, at jeg skulle have installet noget plug in for at få nogle sider vist korrekt, eller hvad det nu var for noget.
Noget jeg har jamret over før, her på siden!
Jeg fatter ikke en disse, og må erkende, at sådan noget IT-værk lever lidt sit eget liv. Kan bare slet ikke se, hvordan de 2 sager kan hænge sammen.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis