Mit lille projekt.. :)

Hvis man vil følge mit lille projekt, så kan det nemmere følges inde på cnczone.com hvor jeg allerede har en længere tråd, men jeg vedhæfter da lige et lille billede som en appetitvækker. Hvis man vil følge mit lille projekt, så kan det nemmere følges inde på cnczone.com hvor jeg allerede har en længere tråd, men jeg vedhæfter da lige et lille billede som en appetitvækker. Hvis man vil følge mit lille projekt, så kan det nemmere følges inde på cnczone.com hvor jeg allerede har en længere tråd, men jeg vedhæfter da lige et lille billede som en appetitvækker.

http://www.cnczone.com/forums/cnc_w...outer.html

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
mon du lige har vedhæftet en lille appetitvækker ? GGG ;-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Ja, der gik lige et eller andet galt da jeg lavede det første indlæg... :p

Det ser jo rigtig fint ud Hvilken behandling har rammen fået inden du malede den, -er den sandblæst eller hvordan? Min sprøjtepistol har desværre kun været rettet mod træ, så kunne godt bruge nogle råd, inden jeg skal igang med rammen på min...
Jeg har faktisk ikke gjort noget ved den udover at rense den med fortynder...

Okay det lyder jo en hel del lettere Har du brugt primer under malingen?
Jep, Esbjerg Shop Primer og så en Top Coat fra den lokale farvehandel her hvor jeg bor... Samlet pris for 5liter primer og 4 liter top coat var ca. 1200,-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også