Fliser - Eller toilet først?

Diezel
Diezel
42 2500
Lægger man først fliser i badeværelset og derefter installeret nyt badeværelses skab, håndvask + toilet eller omvendt?

// www.my1337.com //

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ktm
ktm
8901 4540
Helt klart: Fliser først!!
Ellers er du fanget for fremtiden og kan ikke skifte sanitet og skabe til noget andet efter behov.
Hvis du selv står for evt. montage af gulvvarme, skal du være obs på, hvor skruer til den store gulvvase skal gå igennem, så de ikke rammer ned i denne installation. Dvs du skal ikke lægge sådan noget ind under den plads.

Med venlig hilsen
ktm

Diezel
Diezel Trådstarter
42 2500
Jeg glemte at fortælle at det er en lejlighed, så der er intet gulvvarme. Lige nu står badeværelset urørt, men jeg vil lave så meget jeg nu kan selv. Her tænkte jeg på om jeg skal fjerne fliserne først eller hvilken rækkefølge?

// www.my1337.com //

uldal
uldal
6694 6500
Du skal fjerne de gamle fliser, før du lægger de nye. Hej ... Humor er godt. Det er lettere at fjerne fliser når rummet er tømt for installationer og inventar. F Ø R. du begynder på flisehalløjet, så tænk lige på om der skal nyinstalleres eller flyttes en stikkontakt. Det er altså nemmere før flovserne er på. Har di brusekabine, så kig risten og rammen godt efter, hvis du vil beholde det gamle.

Annonce
uldal
uldal
6694 6500
Du skal fjerne de gamle fliser, før du lægger de nye. Hej ... Humor er godt. Det er lettere at fjerne fliser når rummet er tømt for installationer og inventar. F Ø R. du begynder på flisehalløjet, så tænk lige på om der skal nyinstalleres eller flyttes en stikkontakt. Det er altså nemmere før flovserne er på. Har di brusekabine, så kig risten og rammen godt efter, hvis du vil beholde det gamle.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Populært lige nu

1. Hærdet glas
    Lav-Hus (læst 184 gange)
  2. Skal Elmotor køles under afprøvning
    Bådmotorer (læst 260 gange)
  3. Hvorfor bliver halmen snittet under høst..
    Over hækken (læst 911 gange)
  4. Midten af kuppel
    Lav-Hobby (læst 116 gange)
  5. Smart tv og WIFI
    Lav-Computer (læst 197 gange)
  6. Montering af kraftstik
    Lav-Hus (læst 32641 gange)
  7. Carport - Vindkryds eller skråbånd i stedet for vægge - Statik
    Lav-Hus (læst 169 gange)
  8. Rust på rør, pris på udskiftning.
    Lav-Hus (læst 468 gange)
  9. Mos i drivhuser
    Belægning, udsmykning og blomster (læst 174 gange)
  10. Ledning til jordelektrode klippet over
    Lav-Hus (læst 148 gange)

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis