Bil Højteler dør?

Hej
Jeg har kig på nogle 6,5" højtalere fra en tysk webshop til min bil (jbl cs-6), men jeg er ikke sikker på om de kan sidde i døren hvor der pt. sidder nogle gamle hærgede 6,5" højtaler enheder. Det er en alfa romeo 146. Og jeg kan se de originale der sidder i, er 165mm ø brede, og har en dybde på 55mm.
Jbl cs-6'erne har til forskeld en dybde på 59mm, men jeg vil ikke bestille dem før jeg ved om de passer og om disse ting er standard.
http://www.ebay.de/itm/135W-2-WAY-6-5-INCH-6-CAR-DOOR-SHELF-SPEAKERS-CS6-JBL-/160651523471?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item256793b58f

Så mit spørgsmål er om bilhøjtaler enheder generelt er standard, altså at hvis størrelsen (ø165mm) passer, og dybden er +4mm afvigende, eller om man skal vælge standard. Jeg har set en der har sat jbl p62 i sin alfa 146, dvs. ikke dem man køber bilen med, så kbl cs-6 passer måske?

Mvj Jens
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Originale højtalere er oftest noget lort så køb noget kram men væe OBS på dybden,der skal være plads til at ruderne kan køre op/ned.
René
Jeg prøver at måle afstanden til ruden. Tak for svarene. Jeg går ud fra jbl cs6 er ok selv om jeg ikke kan finde nogle tests af cs-6.

Mvh Jens
Tag ned i din lokale T Hansen. De ved lige præcis hvad du skal gøre

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
Lordsasa, tro du Thansen har originale JB Lansing speakers?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis