Billig Dekstrem Træ og Metal 50 i Bilka Odense.

Hej Forum-medlemmer.

Til orientering kan jeg fortælle, at Bilka Odense i øjeblikket har et større parti Dyrup Dekstrem Træ og Metal 50 på tilbud.

Bilka: 399,-
Davidsen: 499,-
Stark: 499,-
Silvan: 539,-

Derudover kan jeg oplyse om, at fagmanden i Bilka Odense er til at forhandle med hvis man køber større mængder.

Jeg fik f.eks, forhandlet mig frem til 20 x 2.25 liter til 299.50,-

Med venlig hilsen.
Mr. Dyrup
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

"Jeg fik f.eks, forhandlet mig frem til 20 x 2.25 liter til 299.50,-"

Det kalder jeg forhandlingstalent

Eller var det 1 x 2,25 liter til 299,50-

Nu har Silvan prisgaranti, så mon ikke de også kan konkurere, især her langt uden for male-sæsongen?

mvh jens

Det var naturligvis en styk pris på 299.50,-

Tog tilfældigvis forbi Silvan i Odense og konfronterede dem med mit fund, men deres prisgaranti dækker ikke når det kun er et enkelt Bilka-varehus som fører varen.

Silvan-medarbejderen fortalte mig i øvrigt, at Bilka Odense på det seneste havde haft rigtig mange restpartier af Dyrup-produkter som var blevet solgt til priser, som lå langt under hvad andre byggemarkeder og Dyrup-forretninger kan sælge dem til.

Med venlig hilsen.
Mr. Dyrup
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Har vi det ikke dejligt. :o(

For det første er 2,25 liter maling - af den type - til ca. 300 kr ikke billigt. Men stinkende hamrende dyrt.

Dernæst fås Dekstrem Træ og Metal 50 som såvel olie som vand. Hvilken type er der tale om?

Men det allerbedste er nu at i næste uge eller næste måned eller næste år så er der osse tilbud på samme slags maling - et eller andet sted.

Min postkasse bliver proppet med tilbudsaviser hver eneste uge.
Fri mig for osse at skulle læse om ligegyldige tilbud her på siden.
Når jeg nu først skal male til maj. :o)



Skrevet af hpox på 19 dec 2011 22:36
Har vi det ikke dejligt. :o(

For det første er 2,25 liter maling - af den type - til ca. 300 kr ikke billigt. Men stinkende hamrende dyrt.

Dernæst fås Dekstrem Træ og Metal 50 som såvel olie som vand. Hvilken type er der tale om?

Men det allerbedste er nu at i næste uge eller næste måned eller næste år så er der osse tilbud på samme slags maling - et eller andet sted.

Min postkasse bliver proppet med tilbudsaviser hver eneste uge.
Fri mig for osse at skulle læse om ligegyldige tilbud her på siden.
Når jeg nu først skal male til maj. :o)



hpox, nu må du jo ikke ødelægge Mr. Dyrups forsøg på at lave skamløs reklame for hans maling.  Du skal jo absolut ikke bide mærke i, at han kun har skrevet de to indlæg der er her i tråden, at han ud fra postnummeret bor på sydfyn (kan ikke huske om 5750 er postnummeret for Ringe, ellers så er det ihvertfald i det område) og derfor jo fint kan arbejde i Bilka, at han kalder sig selv for Mr. Dyrup og da absolut ikke undre dig over at han har indkøbt så stort et parti maling til høj pris på denne tid af året hvor han jo ikke kan male alligevel ...

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også