Datters PC vil ikke starte op

Jeg kan ikke starte min datters pc op. Den vil gerne installere en opdatering 1 af 1, men den har kørt hele natten, og der sker ikke mere. Kan jeg gøre noget, så jeg kan komme ind og køre antivirusprogram og evt. recovery?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at holde tænd/sluk knappen nede indtil computeren slukker og prøv så at tænde igen. Måske virker den så igen, det har virket hos mig.

fase
Det virker desværre ikke. Det har jeg prøvet 5 gange. Jeg har også prøvet at have den slukket i en halv time, før jeg startede op igen :-(
Nu skriver du ikke noget om, hvilken computer og hvilket styresystem det drejer sig om. Men har du gendannelses CDerne til den? Hvis du har det, så prøv at starte fra CD. Du sætter computeren til at  boote fra CD/DVD drevet. First boot device DVD drive dette sættes i BIOS under bootorder eller lignende.

fase
Start op i fejlsikker tilstand og gendand til en tidligere version.
hvis du er lidt hurtig kan du under opstart se på skærmen hvilken tast du skal hamre løs på,det skal gå stærkt men der sker ikke noget farligt hvis du trykker flere gange(måske det er DELETE)
René
Tak :-). Det hjalp, da jeg tog batteriet ud og satte det i igen, men når jeg lukker computeren ned vil den lave en opdatering igen og bliver ved med at "sidde fast". Nu forsøger jeg at lave opdateringerne manuelt, så hjælper det forhåbentlig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis