Nogen der har en manuel metal-fræser, der vil hjælpe mig en times tid?

Hej, jeg kommer i håb om lidt hjælp.
Først, problemet:
Jeg er igang med en CNC og jeg har været så heldig at finde et stykke I-jern jeg kan bruge til min Y-gantry.
Gratis skal man aldrig sige nej til
Nå, men I-jern er jo aldrig specielt lige eller parallelle.
Og her kommer så min bøn. Er der nogen der har en manuel (eller CNC for den sags skyld) fræser der kan tage et emne på 890x121x121mm og tage 1mm af på begge sider?
Og som er villig til at bruge en times tid på at gøre det?

Vil jeg så gi noget for det? Jada, men sådan noget i stil med en kasse øl eller hvad vi nu kan finde ud af.

Jeg kunne jo nok få det lavet et sted, men jeg har bare på fornemmelsen at det ville koste en arm og et ben, hvis jeg da overhovedet kan finde et sted de vil tage sådan en opgave ind.

Jeg befinder mig i Viborg så der er nok ikke så meget ide i at tage til sjælland for at få det lavet, men jeg regner heller ikke med at der lige er nogen i min baghave der vil hjælpe.

Sig endelig også til hvis du kender et sted jeg kan få det lavet til en rimelig pris.

På forhånd, mange tak for hjælpen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske har du bedre held her:

http://forumfagteori.ef.dk/forum/index.php
vile: tak for tippet. Jeg prøver lige at få en bruger derinde

Palle B: Det lyder godt. Horsens er slet ikke noget problem. Jeg tager ofte derned på besøg så det skulle nok kunne lade sig gøre. Jeg er også ude i lidt god tid, da jeg nok helst vil vente til mine stumper kommer fra Kina, det kunne jo være der lige var en anden stump der skulle tages en mm af eller noget i den stil.
Det bliver nok først en gang i januar, til den tid kan det være at andre muligheder har vist sig eller at du har fået bedre tid.

Det er under alle omstændigheder fantastisk at du melder dig, mange tak for det. Så må vi se hvordan det går.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis