1.sal, renovering.

Hej LDSére!

Jeg står overfor renovering af 1.salen i mit hus. I forbindelse med vi købte huset, fulgte der en del materialer med, her i blandt 12 mm gulvspånplade. Det gamle massive gulv der ligger der nu, er jeg på begyndt optagning af. Planen er så at jeg vil rette gulvet op på de eksisterende bjælker med nogen 125*60 reglar og efter følgende ligge 2*4 regler på "maven" som underlag for gulvspånplade. Mit spørgsmål er så nu. Kan jeg supplere de 12 mm gulvspånplader op med andet underlag, så jeg kan bruge dem fremfor at gå ud og købe nye 22 mm spånplader? Tænkte om man kunne lave første lag plade i alm 12mm spånplade skruet i 2*4 reglarne og efterfølgende lægger andet lag (12mm gulvspånplade) flydende ovenpå? Min C/C afstand bliver 600 mm.....
Håber der er nogen der kan give mig et fornuftigt svar, ville være ærgeligt at lad alle de gode 12 mm spånplader gå til spilde (læs:de skal NOK blive brugt til andet)
Hej LDSére! Jeg står overfor renovering af... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville være en kæmpe fordel at bruge 22 mm gulvspån som er beregnet til netop det du vil lave.

http://www.lyrk.dk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også