varmt vand

vi har fjernvarme.
vi kunne godt tænke os at det varme vand kan stoppe atumatisk efter feks 5 min i bruseren. kan det lade sig gøre

100% klamp

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
en magnet ventil på det varme vand og et timer relæ som dem man kan se på camping pladser
næææ men to teenagedrenge .

okay anderswitt tak for tip

100% klamp

Sådan en.
http://www.broen.dk/Vand/Control/~/media/ProductBase/BI/Dokumentation/A4-BROEN-EL-WEB.ashx
Hej
 LL1 det er jo meget godt, men den ventil du linker til kan ikke stilles til længere tid end 60 sekunder og spørgeren ønsker 5 minutter, såå ?
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Hej. Jeg har et andet forslag.
Monter en termostat på varmt vandsrøret til bruseren. Denne forbindes til en sirene der er MEGET irriterende at høre på, som så placeres over bruseren. Når så der bruges vand og varmen trækker ud i termostaten, vil den efter nogle minutter starte sirenen og teenageren forsvinder fra badeværelset. Hvis det hele strømforsynes fra lampen i badeværelset vil sirenen så stoppe når badeværelset forlades.

 

HE he-HRN2.

Jeg tror absolut ikke det har spor effekt på en teenager. De hører ikke så godt, de vil bare skrue op for den musik booster de har slæbt med på badeværelset, så vi andre bliver total nots i hoved.

Men ellers en kreativ og fin ide :-). Vi skal sikkert ud i noget med, at når de har stået i badet i x min, ja så åbner gulvet sig og vupti, så er det bad forbi :-)

100% klamp

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis