Ryobi tools?

Hej.

Lidt hjælp og råd søges. 

Ryobi tools køre med et 18 v batteri til 35 forskellige maskiner, men er det noget værd det mærke eller hvordan ser i på det.

Skal have en ny skruemaskine og så synes jeg jo det er smart med sådan et system, hvis det da ellers virker.

Hurtige input ville være godt 

/Gude
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

jeg kender ikke Ryobi tools , umidelbart ser det lidt "Jem og Fix" agtigt ud.
(men har ingen som helst erfaring med dem)

Nu er der jo mange forskellige fabrikater, hvor samme batteri bruges til de forskellige maskiner.
Jeg har nogle forskellige Makita, med 18 volt 3 ah li-on batterier, de er ganske udmærkede.

mvh jens


 

navnet ryobi.

den kender jeg mest til rc modeller eller fiskegrej.!!!

men ders tools ser da fed ud med de "skrigendegrønne farve"
men det er bare om de er over falke værktøj. fra jem&fix.
i kvalitetsmæsigt. måske ikke på højde med de grønne bosch.
batteriværktøj.!!!!! men det kan tiden vise.


så er det bare nogen har prøvet det.
eller affaring med det.
lige et hop til.!!!

prøv at kigge i www.ryobitools.com

men de har en mega stort batterilader med 6 "porte" til batterier.

en batteri til 35 maskiner. og en radio.!
så man skal måske holde sig langt væk =) synes da ellers det er smart =)
smart.!!!

det er holdbarheden der tæller.

men du kan prøve at købe en af sættet med batteri og lader.
(batteriboremaskine) hvis du gider at "brænde"lidt kronerne af.!!!

men der er ikke mange der har dem.!

så jeg har ikke prøvet dem endu.???
Annonce
Hvad kan så anbefales af en maskine skrue/bor? prøvede lige en Hilti maskine, kanon med et overkill til mit forbrug vil jeg mene.
I et prisrum mellem 700 til 1300 kr. sådan ca

Jeg har en Bosch grøn model 18 volt li-on 1,3 ampere, det er en ok maskine, og der er en del maskiner, der passer batteri, hækklipper, stiksav mv

Jeg har også hækkeklipperen, den køre 40 min. på et batteri. Forøvrigt en dejlig hækklipper, der ikke vejer ret meget, så nu klipper konen det meste af hækken med den

Ja jeg købte faktisk boremaskinen, fordi jeg havde hækkeklipperen, for at have en lille let maskine, men er posetiv overrasket over hvor mange kræfter den har, batteritiden er også forbavsende god, i forhold til det kun er et 1.3 ah.

Batterierne er forøvrigt ret fornuftige i pris

(jeg har også en Makita 18 volt li-on med 3 ah batterier, men den er jo også betydelig dyre, og en lidt tung sag)

mvh jens


 

 

nu kan jeg godt se det er en "gammel" tråd og du søgte hurtige svar,

min far købte i 1995 en Ryobi 18V slag-boremaskine og rundsav, incl 3 batterier, han brugte sættet i sit erhverv (tømrermester) i en del år,

I 2003 købte jeg en hækkeklipper og græstrimmer hvor batterierne passede sammen med, disse batterier er dog færdige, 2 af ryobi batterierne fra 1995 virker endnu, dog med reduceret standtid.

de nye li-ion batterier man kan købe passer sammen med de gamle maskiner og da der aldrig har været problemer med maskinerne bliver det vist løsningen når de gamle slet ikke kan mere, så alt i alt vil jeg sige Ryobi er ganske god kvalitet, og jeg er endda mest til blå bosch og makita

ejsing

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis