juster trykket på en senco farme pro

Jeg har lige lånt en senco farmer pro 602.
Gammel maskine, men ganske ok.
Problemet er bare den ikke skyder mine søm langt nok ind... Der mangler lige 0,5 cm før jeg er helt tilfreds.

Er der nogen som ved hvordan man ændrer på trykket eller slag dybten eller hvad der kaldes?
Der står den max tåler 8 bare og den får heller ikke mere så trykket på kompressoren er jo fin nok

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis den får 8 bar så forelægger der den mulighed at en pakning er blevet for gammel. Det kan også være at nålen som skyder sømmet ind er blevet slidt og så glider den en smule af på sømhovedet. Den trænger alt ialt nok til en generel overhaling.
Det er meget muligt. Manden siger den har lagt stille i 4 år. Mener du bare den skal have noget olie og en del skud før at komme igang igen?
Prøv at kigge i manualen på side 4, der kan du se hvordan du justerer slagdybden.

Utroligt hvad man bruge Google til 

Med venlig hilsen

Anders

he ja google kan man bruge til meget hvis man bruger de rigtige søge ord.
Jeg prøvede faktisk at google før jeg spurt her, men fandt ik rigtig noget måske har jeg brugt nogle forkerte søge ord.
Og side 4 i den brugeranvisning jeg har fået med da var det noget om hvordan man lader den og noget om sikkerhed.
Men prøvede så at give det en chance en gang til med google og fandt da en anden instroktions bog... Den var på 2 sider, men den viste mig hvad jeg skulle stille på og det gjorde jeg så.
Og lad os så bare sige at jeg måske kom til at gøre det lidt til den gode side ;o)
De går ihvertfald i bund nu plus lidt længere he he
Så jeg takker jer alle for jeres svar
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis