Den nye postkasse lov.......hvor sender jeg regning hen??

hej.

Er lidt træt af jeg skal have min kobber postkasse ødelagt,den skal jo ud til vejen og stå ,og der hvor jeg bor,er der ikke noget fortov ,jeg har en landevej som den skal stå ud til og her til vinter kommer der jo sne og de smider jo salt og sand på vejene,også kommer sneploven og den ville ramme min postkasse også går der nok ikke langtid før den bliver grim og låsen begynder og ruste. synes det er pisse træls,hvem betaler en ny postkasse til mig??

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan nok ikke svare sig, at sende regningen nogen steder hen.
Du kommer  med rimelig sikkerhed til selv at betale.

Men tag nu ikke sorgerne på forskud


Jeg har en postkasse der står ud til vejen, der har aldrig været problemer, hverken med kassen eller låsen.

mvh jens


 

Først og fremmest er det jo sådan reglerne er nu og hvis du ikke følger den får du ikke post. Lige som os i kbh skal betale 700 kr.pr.år for at holde ude foran vores egen dør. Hvis der er plads.
Det nytter ikke at kæmpe imod, for der er kun en taber i den sag og det er dig....
Hvis du er bange for vind og vejr, så brug lidt tid/penge på at købe noget der holder.
En anden ting er. Hvis du bor på landet er der nok ingen der gider stjæle din post...

Tror til gengæld du skal passe rigtigt godt på. Hvad angår nye kasser.
Når der er et helt land der skal lave kasser, kommer der også en masse dårligt håndværk

it is better to burn out than to fade away
Sælg den på DBA og køb en af plastik, dermed tjener du lidt penge og kan sove trygt, gå evt. derefter aktivt ind i politik og kæmp for din sag hvis du syntes det er tiden og indsatsten værd...

Personligt kan jeg godt forstå den nye lov og syntes det er helt rimeligt. Nogle steder har folk nærmest lavet labyrinter som posten skal drible rundt i for at komme frem og skulle knæle foran en villa hoveddør med en minimalistisk brevsprække med stram fjeder ;-)

Vi har det sgu godt i Danmark ;-)


I am so full of it.....

Syntes sku det er super højere priser og dårligere service.. Men den må du nok selv betale
mikael76.

du kan bare finde brasso frem og polere kobber postkassen.
og smøre låsen.
så er problemerne ude.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis