Hente app

Hej Alle
Jeg vil hente en app til min sony ericsson xperia. Det er lommelygten jeg gerne vil have.
Jeg har indtil videre ikke haft heldet med mig. Jeg får at vide at jeg skal oprette en gmailkonto og alt muligt andet. Er det virkelig så svært??
Er der nogen der kender en nemmere måde? 
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, se at få oprettet den Gmail- konto

Jeg tror ikke der findes en nemmere måde i denne verden.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hm. Det må jeg jo så gøre=)
Hvad med alle de email adresser man har i telefonen? Kan man få dem over i den nye telefon på en nem måde?
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Nu skriver du ikke fra hvilken telefon (den gamle). Men der er flere metoder.

1 Kan den gamle synkronisere med en Gmail-konto, så er det en vej.
2 En anden er at kopiere dem til SIM-kortet i den gamle telefon, flytte SIM-kortet til den nye og kopiere dem på telefonen.
3 Synkronisere via det særlige software der ofte kan downloades til diverse ældre telefoner
4 Sende kontakterne fra telefon til telefon via Bluetooth, vedhæftet til email, eller MMS

Så der er flere muligheder.
Det er en nokia 6300.
Er det så muligt? Eller er den for gammel?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis