Kloge hoveder ?

Heey alle !

Jeg har mig en Texas Chili 30'er scooter som er begyndt at opføre sig mærkeligt. Tror det er noget med batteriet, da det aldrig har villet oplade rigtigt når jeg kørte, men her igår startede jeg min scooter som jeg plejer, kørte 1km ca. og så stoppede den, ligesom hvis jeg drejede på nøglen, og kunne ikke starte den igen. Et par timer efter kiggede jeg til batteriet og så at sikringen havde en lille revne i glasset så skiftede den ud og så ville den starte igen, men hvergang jeg kører og sætter farten ned, går den ud igen, oss selvom jeg giver lidt gas samtidigt med jeg bremser. Den har så svært ved at starte igen, men efter 5-10min kan jeg starte den igen med samme rsultat, at den går ud når jeg bremser op ... Nogle af jer kloge hoveder der har nogen idér ?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ud fra egne erfaringer, lyder det som noget i stil med en rensning af karburator, samt at efterse chokeren.(slået til når den er kold, men ikke når den har kørt lidt) :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hvor gammelt er det batteri, måske skulle det skiftes til et nyt, de holder sjældent mere end 3 år. Rens bezintilførslen fra tanken aller ventiler / haner o.s.v. skal renses mindst en gang om året hvis du vil have noget der altid virker. Og som det bliver foreslået, rens kaburator. Tjek også luftfilteret når du er igang
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis