Jeg Skal lave Badeværelses gulv i PVC

Følg tråden
xMichael.C
xMichael.C
Postnr: 3140
xMichael.C xMichael.C
Hvordan og hvorledes skal man gøre det og hvad skal man huske ? søger en Walkthrough og tips og tricks

jeg er kommet frem til det skal være Vandtætte Spånplader som sættes fast på bjælker med en afstand på 600 mm 

og pvc pladerne/fliserne skal gå 100mm op af væggen . 

på forhånd tak for hjælp!

Uddannet Tømrer...
 Studere til bygningskonstruktør!

Mærsk
Mærsk
Postnr: 6760
Mærsk Mærsk
Walkthrough..

Det er temmelig omfattende at lave vådrum, så jeg vil da råde dig til at investere i anvisningen.

Mvh Mærsk

xMichael.C
xMichael.C
Postnr: 3140
xMichael.C xMichael.C Trådstarter
jamen hvis jeg så skal visualisere hvordan det skal laves .. og hvad der skal bruges ... søger nemlig hjælp til arbejdet plus jeg er igang med at skrive hvad man skal .. så hjælp søges!

Uddannet Tømrer...
 Studere til bygningskonstruktør!

hpox
hpox
Postnr: 8250
hpox hpox
Er der ikke noget med at PVC gulvbelægninger i vådrum kun må udføres af autoriseret gulvfirma?

Men ellers er det nok den så berømte SBI-anvisning 200, Vådrum, du skal have fat i.

Jeg har faktisk aldrig læst den, men den slags anvisninger indeholder normalt "en masse visualisere - visualiseringer"

Brixxx
Brixxx
Postnr: 4030
Brixxx Brixxx
Nu sammeligner jeg pvc guld med gammeldaws og kedelige gulv belægning ! Men hvad er fordelene ved det og kan det komme til at se fedt ud anno 2011 ?
 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Alexsh
Alexsh
Postnr: 6600
Alexsh Alexsh
Det er rigtig nok byogbyg anvisninger mht. vådrum du skal følge. Netop med vådrum er der mange faldgrupper, så du skal gerne være sikker i din sag med hvordan det hele skal hænge sammen før du begynder.

Div. anvisninger burde kunne findes her: http://www.sbi.dk/byggeteknik/bygningsdele/vadrum/anvisning-vadrum

Hvad er det for et gulv vi snakker om?? (evt. leverandør) De bør have en montagevejledning fra A-Å liggende hvis det er et produkt som må/kan monteres af en privat gør-det-selv-mand ..
Alexsh
Alexsh
Postnr: 6600
Alexsh Alexsh
om ikke andet, er der også et brugsanvisninger, step-by-step, i Alfix' eller Lip's vådrumssikringer eller fliseopsætningskataloger
(alfix.dk - lip.dk)
- Ej reklame -
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Faldstamme PVC
    Lav-Hus
  2. pvc lim?
    Lav-Hus
  3. Det perfekte snit i PVC?
    Værktøj og maskiner
  4. Brugsanvisninger.