opvaskemaskine og tilslutning?

ny herinde, men jeg står lidt i den situation at jeg bor i en ungdomsbolig. Jeg har købt en opvaskemaskine, og der er to slanger en dræne slange og en vandslange. Drænslangen skal tilsluttes afløbet, det er fint, men kan satme ikke finde min vandindgang. Jeg har vedhæftet to billeder i håb om i kan hjælpe.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den sidder da ellers og stritter der under vasken !
Den kolde skal du have et T stykke på med en balofix hvor du kan monterer slangen til opvaskeren og den anden skal selvfølgelig op til vandhanen igen. Men er det ikke noget du har prøvet før, vil jeg nok anbefale dig at lade en vvs mand M/K ordne det, så du ikke får balade med udlejeren.
Er der nogen der kan hjælpe mig med selve opbygningen. Jeg har tænkt på

T-stykke med ballofix->konstraventil->aquastop-vaskemaskine. Er det helt forkert eller?
Du kunne jo spørge udlejeren om det er noget de vil lave, men ellers vil jeg stærkt anbefale dig at få en proff. til at lave det, uanset det vil koste dig en tusse.
Sker der noget med indstalationen og det kan påvises at det skyldes fusk fra din side, kan det meget hurtigt blive væsentligt dyere for dig. Og så kan du godt smække et nul mere i den tusse det vil koste dig nu.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis