Gæst uden invitation

Hejsa
Vi var så "heldige" at have ubudne gæster fredag, da damen hentede mig fra arbejde vi var væk i under to timer. og haps haps så var der "lånt" nogle ting. De var formentlig i huset da vi kom hjem, da de ikke har nået at tage TV med, kun at koble det fra.
Nå men det var ikke så meget det, jeg tænkte på om der er nogen der har ideer til hvordan man sikre sig lidt bedre? Som man evt. selv kan lave eller udbedre. Det er et lejet rækkehus så skift af vinduer hjælper ikke så meget. 

Det er selvfølgelig en mulighed med dyre alarmer osv. men tænker mere på de små ting som kan gøre det lidt svære for tyven.

Håber der er nogen der har lidt løse ideer eller gode links de vil dele. 

P.S det er først når det er sket man rigtigt tænker over det, desværre...

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan jo sikre dine ting ved at gravere navn og person nummer i dem, en bedre lås på alle yderdører og sikkerheds låse på vinduerne.
Husk at "reklamere" med at alt er mærket, små mærkater du får hos dit forsikrings selskab. Der kan du sikkert også låne sådan en gravør maskine
Super det vil jeg prøve at se på når jeg får lidt flere ting .. Har også ladet mig fortælle at en lås på indvendig side af de forskellige døre gør meget, altså specielt terrassedør osv. hjælper meget da de ikke er interesseret i at være i et hus uden "flugtveje"

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Du kan jo netop få ændret dine låse så der skal bruges nøgle for at åbne dørene både inde og ude  fra.
ja hindre dem i at komme ind, kan man jo desværre ikke, men man kan jo gøre lidt for at de (desværre) vælger naboens hus, istedet.
Men ja, sikringer på vinduerne, dem har jeg selv sat op i hjemmet.
evt noget lys med sensor ude, men som også går på en lampe inde, for at skabe illusionen af at nogle er hjemme.
Man kan også bruge tænd/sluk ure ind, på et par lamper, evt der tage den digitale udgave så man kan lave forskellige programmer :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Har sådan 2, de virker ganske godt. Men nok lidt for besværligt i et rækkehus.
http://hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39464
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis