Lamelgardiner

Skal have lamelgardiner i to høje vinduer tror det er 151cm bred og omkring 200cm høj,

men de fleste kan jo afkortes efter behov.

Så mit spørgsmål hvor kan jeg få gode lamelgardiner til fornuftige penge.

Har forstået at de de sælger i jysk er noget "billigt" noget og ikke noget man skal smide penge efter.

Har hørt at bilka skulle sælge noget debel eller var det duotex er det noget ok noget?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har netop stået i samme situation. Ville ikke give en formue for det. Jeg var i Bauhaus, Silvan og Jysk for at se på deres lamelgardiner og alle 3 steder synes jeg ikke kvaliteten var i orden.
Jeg bestilte hos unig gardiner. Dyrere end de andre steder men til gengæld kunne jeg bestille det i den præcise størrelse. Jeg har kun haft det hængene i en uge men det virker som rigtig god kvalitet. Jeg kan sende dig et par billeder hvis det skulle have interesse.

 
Hej.
Som gardinmand føler jeg trang til at svare på denne tråd..

Jeg vil sige du har ret med JYSK m.m gardiner, det er helt sikkert at du får hvad du betaler.
Du skal altid kigge efter stoffet, problemet er højden på dine gardiner, for tager du et billigt lamelstof og sætter i kan du risikere de vrider sig pga af at billige lamelgardiner er lavet af et meget stivt stof, som er beregnet til Rullegardiner.

En anden ting er også at gardiner formentlig er noget du skal have hængende i meget længe. Så derfor skal mekanikken også være iorden. Mekanikken er fx vognene der skal køre ubesværet frem og tilbage.

Hvis du køber en ordenlig kvalitet fra Faber, ligger de til en pris på 4000,- Ca 1 kr pr dag i de 10 år du vil have det hængende. hmm dyrt nej ikke hvis du kigger på hvilken kvalitet du vil få.
Husk på de fleste forhandlere gerne kommer og måler op og montere det næsten uden merpris...

Thomas Jensen

Butikschef

Gardiner er så meget en del af indretningen i rummet.

Farver & striber odder

www.farver-striber.dk

Vi købte DEBEL i bauhaus, det virker som en fin kvalitet. Har hægt et år
og der er intet at bemærke

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Hejsa,
Som gardinmand kan jeg lave det i specialmål til netop dine vinduer og med opsætning til 2900,- kr. ialt. Kan du selv sætte op er det billigere. Andre i samme situation kan se mere her www.billige-lameller,dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis