For lav vand tryk

Hej kan i hjælpe har for Lidt tryk på kold og varm vand, i bryggers er det næsten ok det første sted på strengen men i bruser er det noget lort hvis jeg åbner for alle haner kold er der kun lidt tryk i bruser hvis jeg gør det samme med varm kommer der slet ingen vand i bruser har renset alle iser i ind gang og alle haner hvad kan man ellers gøre har varmveklser fjernvarme altså ingen vandbeholder
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu behøver fejlen jo ikke at ligge hos dig ! Hvis du bor meget langt eller højt i forhold til komunens vandforsyning / vandtårn, kan vandtrykket godt være lavt.
Prøv at spørgen dine naboer om de har samme problem.
Hvor gammel er din installation?

Da jeg sidste år fik monteret ny veksler, var mit indgående vandrør og hovedhane næsten helt stoppet. VVS-manden borede vist kalken ud af røret og skiftede hanen, og det hjalp gevaldigt på trykket. Har stadig hanen. Utroligt, at der overhoved kunne komme vand igennem, for man kunne ikke se igennem den.
Kan også være filteret i måleren, der er stoppet.
Okay kan være det, mit hus er fra 1970 men har fået ny vand måler på for ca 1.5 år siden det var galt før og også efter skulle de fra vandværket ikke skifte det hvis det er det der galt
Hvis fejlen ligger uden for dit hus eller tilledningen så er det vandværket / komunen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis