Utæt hoveddør

hej lds´ere.

Jeg har en gang/entré hvor der stort set altid er koldt i vinterhalvåret. Det skyldes at min hoveddør ikke er tæt, eller hvad man nu vil kalde det.
Den sidder ikke plant med karmen i bunden. Det trækker faktisk så meget ind, at jeg ikke kan have en lighter tændt uden den blæser ud.

Hvad ville være det bedste man kunne gøre?

Det skal lige siges jeg bor til leje, så egentlig er problemet ikke større, end at jeg kunne få boligforeningen til at lave det, men bliver det så gjort ordentligt?
De har det gerne med at lave halve løsninger fordi det altid går økonomisk skidt for dem.

Det jeg søger er råd og vejledning til løsningen på døren. Og mine rettigheder som lejer hvis der er nogle der ved noget om det.

På forhånd tak.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da noget din udlejer skal sørge for er i orden. Men hvis det trækker så meget ind af din dør, må der jo være steder hvor det kan komme ud, hvad med dine vinduer, lukker de ordentligt til, lukker du døren til køkkenet så luften ikke suges op af emhætten.
Jeg ville gøre udlejer opmærksom på problemet.

Får du ikke noget ud af det, kan du i et hvert byggemarked købe tætningslister og fejelister til din dør, som bør kunne hjælpe dig med det værste træk fra døren.

Godt nytår

God fornøjelse med dit projekt.


Med venlig hilsen


Tibberup Høkeren


www.tibberuphoekeren.dk


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis