Safari på Windows7?

Hej alle LDS'er
Jeg har længe ventet med at opdatere min Firefox 3.6.Mest fordi den nye udgave ikke understøttede Trustpilot.Jeg er ikke tryg ved nethandel,hvis jeg ikke kan se på trustpilot,om siden er sikker.Nu har jeg omsider taget mig sammen ,og installeret Firefox 8.0.1,men er ikke særlig imponeret.Er det en god ide at installere Safari? og kan man samtidig have andre browsere?Jeg ved godt at Safari heller ikke understøtter Trustpilot,men det må jeg så leve med.
Håber på et kvalificeret svar.
MVH Lotte

 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min 8.01 virker upåklageligt - også med Trustpilot.

Man kan sagtens have flere browsere - jeg har ogå IE installeret - det er ikke alle hjemmesider, der understøtter firefox - godt nok få - men de er der

Safari kender jeg ikke.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej Eisoe
Tak for dit svar.Ja,jeg har også IE,og jeg ved at Google Crome også fungerer sammen med de andre.Min mand har en Mac,og har selvfølgelig Safari,og den kan også "køres" på PC,men er det en god ide at bruge forskellige browsere,er det noget der gør computeren langsommere?
Er der andre der har erfaringer med Safari på PC?
MVH Lotte

 

Hej Eisoe
Hvilken udgave af trustpilot benytter du?Jeg prøvede lige at downloade den, men får hele tiden besked om at den ikke kan køres med Firefox 8.0.1???????

 

Det ved jeg faktisk ikke - synes ikke jeg kan finde den oplysning.....

Det er denne her : http://www.trustpilot.dk/

Det er ikke en version - tror jeg - men blot en hjemmeside.

Men den har virket altid med firefox hos mig.....

Og nej, en ekstra browser sløver ikke - du bruger jo kun en ad gangen

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej igen
Jeg klikkede på dit link,men det er ikke sådan det fungerer,trustpilot skal komme op der hvor man skriver en web adresse,så viser den om siden er pålidelig eller om der er mange klager på web adressen.
Måske kan jeg få den ind på IE,så har jeg da noget at bruge den til,foruden at opdatere Windows.
MVH Lotte

 

Annonce
Det er jo dit antivirusprogram, der styrer de ting :-)

Det er nok fordi jeg har tilladt antivirusprogrammet at stole på hjemmesiden at jeg ikke får den besked ( længere )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

En anden browser kunne være google chrome.

Efter min mening, klart den bedste browser til dato. (en smagssag)
Du kan roligt installere alle de browsere du ønsker, det gør ikke din PC langsommere. (De vil dog sikkert alle foreslå at de skal være din standard-browser når du starter dem op)

I øvrigt:
Safari er en glimrende browser, men kræver lidt tilvænning
Chrome er den bedste hvis du går efter de helt nye web-features (WebGL osv.) men også en god all-round browser.
IE er ofte nødvendig da mange webdesignerer (fortsat) koder primært til denne
Opera er en rigtig fin browser også, godt med på "cutting edge" også
Firefox også værd at bruge.

- Det er langt hen ad vejen en smagssag. Dog skal det nævnes at IE endnu ikke helt er med på (de nyeste) standarder.


 Henning, Lolland

Edit: Dobbelt post, slet denne.

 

Og så er der også lige Opera, og ej at forglemme Avast rowser.

Men som HLolland skriver, så er det ikke et problem at have flere forskellige internet browsere installeret på samme maskine.
Man kan også sagtens have flere forskellige kørende samtidigt, men det er med dém som så mange andre programmer:
Jo flere der kører samtidigt, jo mere belaster de processoren, og alt efter hvor ny/gammel din computer er, så kan det gøre maskinen langsommere.
Dette er dog oftest kun et problem på gamle single core computere, med begrænset mængde ram (under 1GB).

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis