Festool støvsuger pose som kan tømmes igen

Jeg havde en gang en kollega som har en festool støvsuger.
Han sagde at han havde købt en støvsuger pose som kan tømmes igen og igen så man ikke behøver nye poser hele tiden.

Har desværre ingen kontakt til ham mere, men er der nogen som ved hvor sådan en pose kan købes?

Har kigget på de der self clean filterposer, men i den youtube video jeg fandt ser det ud som om den også kun er til at smide ud.

Jeg overvejer nemlig at købe en festool støvsuger, men det med at skifte poser hele tiden kan jo også løbe op.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad skal den bruges til, er det til værkstedet findes der da maskiner der ikke behøver poser.
Hejsa

Du kan sagtens få en longlife pose til de forskellige Festool støvsugere, de er dog ikke helt ligeså effektive som engangsposerne. Her er en pose til CT26. Bemærk også at longlifeposerne ikke er helt billige.

Jeg har selv en CT22 støvsuger som jeg har udstyret med en cyklon, købt her. Det sparer noget på poserne, da hovedparten af støvet lander i en plastictønde, der så kan tømmes efter behov. Prismæssigt går det lige op med en longlifepose. Hvis du kun skal bruge den på værkstedet, vil jeg klart anbefale denne løsning.

Med venlig hilsen

Anders

Ja den skal bare bruges til værkstedet men er træt af at løbe rundt med en kost efter jeg har skåret et par plader og ifølge deres videoer er deres støvsuger jo super effektive. Men ville mene den billigste kunne dække mit behov
hawk.

Har syet en lynlås i en støvsuger pose "Mile" så jeg bare kan tømme, vende og blæse den helt ren med kompresoeren til sidst.

Det har fungeret godt.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
ha ha kanon ide.
Det lyder sgu da som en fin opfindelse. Har du taget patent på det ;o)
hawk.

Nej ingen patent, sådan noget koster da vist kassen så vidt jeg ved.

Vi kan sige at det er mit lille bidrag til andre hvis det da er mig der er ophavsmanden til den ide' jeg tvivler godt nok på det.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis