Whirlpool vaskemaskine.

Min vaskemaskine i sommerhuset er gået i stykker....

Åbnemekanismen er knækket - og maskinen er nok 10 år gammel.

Jeg kan få knapt kr. 1000,- af forsikringen.

Så er det jo at jeg overvejer en ny i stedet - for der kan jo komme en ny skade der koster det samme som jeg så ikke får dækket....

Den jeg har lidt kig på er denne :

http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/AWOD4731/whirlpool-vaskemaskine

En billig maskine der kan opfylde mine behov ( husk på det er et sommerhus med begrænset benyttelsesgrad )

nogen der har dårlige eller gode erfaringer ?

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis maskinen går i stykker skal du nok ikke forvente megen hjælp eller imødekommenhed hos Elgiganten.
Det har jeg selv oplevet med et fladskærmsTV for år tilbage, og ved et hurtigt tjek på www.trustpilot.dk viser at sådan forholder det sig vist stadigvæk.
Jeg skal ikke klåge i om de er værre end andre, men jeg blev da så sørgmodig over det, at jeg siden har valgt andre firmaer, men har så siden ikke haft nogle reklamationer, som jeg kan sammenligne med.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja, der er både plusser og minusser ved Elgiganten....

Og som du ganske rigtigt skriver er der en del minusser omkring efterservice.

Men....

En næsten tilsvarende maskine ( dog kun med 1200 rpm v. centrifugering ) koster ca. kr. 700,- mere hos Whiteaway - så det skal lige opvejes og vurderes lidt :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Ja, så er den bestilt......ved Wupti.

Der er også minusser ved efterservice på trustpilot hos dem - men det ser ud til at de bliver løst.

Mon ikke en ukompliceret maskine kan klare den begrænsede anvendelse i sommerhuset :-)

Og min langmodighed fik den så til at falde kr. 200,- i pris hos både Wupti og elgiganten ;-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis