Foldedør

Er det muligt at få foldedøre til at sætte op i dørkarmen indendøre?

 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, jeg har foldedøre af fabrikat Pella i det meste af huset. Spørg i din tømmerhandel.

fase
Ja det kan du sagtens. Jeg sidder selv som trælastsælger, og vi sælger blandt andet Flexi foldedøre. Der kan det fås til montage i en alm. dørkarm. Det er sådan set bare en topskinne den køre i som bliver monteret på topstykket.

Jeg kan se de ikke lukker forneden. Så kulden kan komme igennem. Hvad kan man lave, så den ikke trækker ind?

 

Vi er enige om det er en indendørs foldedør vi snakker om ikke også?? Og altså ikke som yderdør?
hvad er det så for en kulde du er bange for?? Evt. mener jeg man kan gå den monteret med bundskinne så den lukker tæt til i bunden.
Det kan sagtens lade sig gøre. Ligesom Fabrin siger det, rådfør dig med din lokale tømmerhandel.

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
Der skal være varmere i det ene rum(stuen), hvor jeg opholder mig end det andet(køkkenet). Jeg er bange for det ikke kan opnåes, hvis ikke døren lukker rimeligt tæt.

 

Som udgangspunkt stiger varme vel opad, så med mindre du har "stiv kuling" i køkkenet, ville jeg ikke tro det har noget at sige. Men ellers er det jo bare at tage fat i en af producenterne, så har de helt sikkert en idé om det og et kvalificeret svar .
Jeg har nu brokket mig igen til kommunen om den manglende dør, og foreslået en foldedør. Det ser ud til de er med på den. Så er det lige hvilken de vil sætte op. Men det bliver nok næppe en af træ med ruder i, og som lukker tæt

Jeg tænker om det måske er muligt at sætte noget stof på. Det lukker ikke super tæt, men kan vel give en del modstand.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis