Hvad koster det at sælge et hus??? Alt incl.....

Hej med jer alle.

Vi er et par stykker der kom til at snakke om at det i virkeligheden er ret ugennemsigtigt hvad det koster at sælge sit hus, sådan som alm hus ejer...

Hvad er dine erfaringer med det? eller kan du sætte priser på nogle af punkterne og måske tilføje nogle....

Lad os sætte rammen til at være et alm parcelhus i 2,8 - 3 millioners klassen..

- Mægler salær:
- Foto
- Markedsføring
- Tinglysning
- Advokat
- Energi rapport
- Tilstandsrapport
- Ejerskifte forsikring 
- Dokumentation (BBR, kommunen, osv)
- Fortsæt......

MVH Njord :-)


MVH Njord
Hej med jer alle. Vi er et par stykker der kom... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hehe ja jeg gider ikke betale for en tilstandsrapport for at finde ud af hvem af os der har ret, men jeg er ret sikker på at nogen af de fejl jeg kender til ville du ikke finde, da de er usynlige når de rette omstændigheder ikke er til stede
De punkterede ruder kan jeg da finde som en mis med med termografikamera, og rotterne i kælderen kommer når jeg spiller for dem. Apropos rotter. I New York var de så plaget af rotter at borgmesteren udlovede en dusør på 1 mill dollars til den som kunne skaffe byen af med rotterne på en gang. Mange forsøgte men det virkede ikke. Flere måneder efter kom der en forhutlet mand ind på kontoret og sagde at han kunne, hvilket de ikke lige troede på. Han åbnede så en lomme i frakken og tog en stor rotte op, som var lysegrøn, næsten selvlysende og satte den ned på gulvet, hvor den fes ud af døren, højt pibende og alle byens rotter kom op fra deres huller og fulgte den ned til havnen hvor den hoppede i og de fulgte den, hvorefter nogle hajer åd alle rotterne på nær den grønne, som kravlede op igen og løb tilbage til manden, der tørrede den af og puttede den i lommen igen, "Du har fortjent dusøren" sagde borgmesteren, "men du kender vel ikke nogen som har en grøn neger"?

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis