Hvad koster det at sælge et hus??? Alt incl.....

Følg tråden
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord Trådstarter
Hej Gert...

Hvor er det lige udgifter til nyt tag, vinduer og døre kommer ind i billedet....
Denne tråd handler om salgsomkostningerne på et hus...
Dine omkostninger hører vist mest af alt hjemme under hvad en renovering vil koste...

MVH Njord :-)
MVH Njord
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord Trådstarter
Helt OK..
Jeg kunne bare ikke se logikken :-)

MVH Njord
MVH Njord
Pizzabager
Pizzabager
Postnr: 2750
Pizzabager Pizzabager
www.abr.dk >

Dvs fordi du koster dobbelt så meget som de billige så finder du væsentligt flere fejl? det er da lækkert, men finder du så de rigtige fejl?, jeg ville vædde på at hvis du lavede en tilstandsrapport på mit hus ville du ikke finde de samme fejl som jeg kender til.

Tilstandsrapporter er en god ting, men de finder aldrig alle ting på huset og sådan er det bare.
www.abr.dk
www.abr.dk
Postnr: 8200
www.abr.dk www.abr.dk
Jeg vil vædde på at jeg finder de samme fejl som dem du kender + lige så mange du ikke kendte.

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

Pizzabager
Pizzabager
Postnr: 2750
Pizzabager Pizzabager
hehe ja jeg gider ikke betale for en tilstandsrapport for at finde ud af hvem af os der har ret, men jeg er ret sikker på at nogen af de fejl jeg kender til ville du ikke finde, da de er usynlige når de rette omstændigheder ikke er til stede
www.abr.dk
www.abr.dk
Postnr: 8200
www.abr.dk www.abr.dk
De punkterede ruder kan jeg da finde som en mis med med termografikamera, og rotterne i kælderen kommer når jeg spiller for dem. Apropos rotter. I New York var de så plaget af rotter at borgmesteren udlovede en dusør på 1 mill dollars til den som kunne skaffe byen af med rotterne på en gang. Mange forsøgte men det virkede ikke. Flere måneder efter kom der en forhutlet mand ind på kontoret og sagde at han kunne, hvilket de ikke lige troede på. Han åbnede så en lomme i frakken og tog en stor rotte op, som var lysegrøn, næsten selvlysende og satte den ned på gulvet, hvor den fes ud af døren, højt pibende og alle byens rotter kom op fra deres huller og fulgte den ned til havnen hvor den hoppede i og de fulgte den, hvorefter nogle hajer åd alle rotterne på nær den grønne, som kravlede op igen og løb tilbage til manden, der tørrede den af og puttede den i lommen igen, "Du har fortjent dusøren" sagde borgmesteren, "men du kender vel ikke nogen som har en grøn neger"?

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.