Køb af Velfac 200 vinduer

Hejsa

Jeg har købt et par velfac 200 vinduer og er nu på udkig efteret par stykker mere. Jeg har alle mål mm fra tidligere opmåling, så det eneste jeg sådan set skal bruge er en leverandør.

Er der nogen som har erfaringer med en som kan levere vinduerne biligst muligt.


 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så er det jo helsdigt at Velfac både producerer og sælger lige den slags vinduer du har brug for.

Og der da ingen tvivl om at de giver mindst 50% prisnedslag på en sådan kæmpeordre! .o)
Jeg har skam masser at seriøst at skrive.
Men jeg gemmer det til de seriøse spørgsmål!

Men nu da du fremstår som et rent festfyrværkeri af lystighed så kan jeg da fortælle at Velfac f.eks. har en ganske omfattende hjemmeside med alle mulige oplysninger om forhandlere, Vinduesmestre, gratis opmåling osv.

Men det er jo alt for oplagt.

I stedet kan din lokale tømmerhandel leverer varene - til samme pris - mere eller mindre!

http://www.velfac.dk/Privat/Bestil_gratis_opmaaling
jeg har købt ved xl,der fik jeg det til netto pris + moms. også ved stark har jeg også købt.
Gå ned til din lokale tømmerhandel. Ku' forestille mig de fleste har samhandel med dem på et eller andet plan. Jeg sidder selv i en trælashandel i det syd jyske, og skal da hellere end gerne hjælpe med et tilbud på vinduerne hvis det kunne have interesse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis