Fejl i galleri...?!

Hey,

Får I andre også fejl i galleriet, når I trykker på et specifikt billede...??

Her hos mig, åbner billedet BAG tekst og oversigt, så man ikke kan se en skid...??

 SELVBYGGER!!!

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Petreababy på 26 nov 2011 18:13
Hey,

Får I andre også fejl i galleriet, når I trykker på et specifikt billede...??

Her hos mig, åbner billedet BAG tekst og oversigt, så man ikke kan se en skid...??

Nej....

tværtimod bliver billedet forstørret og resten i baggrunden.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad der er galt - noget med opsætningen på din PC måske ?

EDIT :

Hov ! - det gør min også nu !!!

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Og vi andre vil gerne følge med i dit Mega-projekt....

Så stort et projekt ville jeg ikke give mig i lag med... Alene ! Hatten af for det

Laver masser af projekter - men det er mere forbedringer - og det er mere et rum ad gangen - og så det næste når jeg synes

( min yngste datter er lige flyttet hjemmefra - så næste projekt bliver at få hendes værelse moderniseret og indrettet til MIT kontor - når jeg er færdig med badeværelset i sommerhuset. )

Men igen .... stor respekt for dit store projekt

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jo tak!

Galleriet virker stadig ikke...administrationen på den her side er godt nok sløve...sørgeligt...!! Et fint forum de har, virkelig en skam de intet gør for at få rettet fejl osv...man gider ik rigtig bruge det, når nu der ikke blive gjort noget...sløjt...

 SELVBYGGER!!!

Hej alle

Jeg har først set det her nu og får samme fejl i galleriet. Skal nok kigge på det så snart det et muligt - husk at jeg gør hvad jeg kan med den begrænsede tid jeg har .

I øjeblikket bliver tiden brugt på bla en ny "Relaterede indlæg"-funktion i forummet. For et par uger siden stod den på større opdatering af hele systemet, hvilket formentlig er årsagen til fejlen i galleriet, og ny loginfunktion.

Men fejl kan vi ikke li', så jeg kigger på det med det samme.




Mvh. AllanE
Annonce
Suk, troede at jeg havde fixet det...nu virker det 100% i Firefox, men "kun næsten" i Chrome og slet ikke i Internet Explorer.

Jeg arbejder videre...

Mvh. AllanE
Nå, nu har jeg fjernet den smarte funktion, der viser billederne i et popup-vindue. Nu åbner den bare en ny fane i browseren. Ikke lige så fancy som før, men nu kan man i det mindste se billederne.

Mvh. AllanE
Beklager mit lidt sure indlæg, men er sgu nok lidt stresset i tiden, men nu blir der jo arbejdet på sagen og det er perfekt.

Vil nu også sige, at det var bedre med det popup system før, men I må jo se hvad I kan finde ud af... Godt der bliver gjort noget, så man kan få smækket nogle billeder op!

 SELVBYGGER!!!

Vi venter spændt på, at få det rigtige galleri igen. Ved godt der er lavet en NØDLØSNING, men det er lidt trist man ikke kan se billede beskrivelse i denne midlertidige løsning........

 SELVBYGGER!!!

Helt enig! Jeg kigger på det igen, så snart jeg kan.

Bemærk i øvrigt den nye "Lignende indlæg"-funktion, som jeg tester lige nu (se under indlæg i forummet).

Mvh. AllanE
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis