Isolering og støbning af nyt beton gulv

Hejsa alle

Har lige et par hurtige spørgsmål.

Har hakket et beton gulv op, på ca. 12-14cm i tykkelsen, og har så gravet grus ud så jeg kan få smidt 300mm isolering. Og nu er jeg så i gang med at isolere, og kan se at den kant jeg har ladet være tilbage som indervæggene står på (selve gulvet) den er meget ujævn, så isoleringen (polysteren plader) ikke ligger helt tæt op af kanterne, der er et mellemrum på mellen 1-8cm. Har så overvejet at købe nogle polysteren kugler og hælde i, indtil jeg så prisen, 599kr i Bauhaus for 300L . Dog kan jeg se de er billigere på nettet.

Men tænkte på om der var andre løsningerne? Evt. Rockwool ? Men kan man støbe oven på det? Eller kan man  "nøjes" med at skumme med bygningsskum i den kant?

 

Hejsa alle Har lige et par hurtige spørgsmål.... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Leo Jensen på 26 nov 2011 21:12
Flamingosmuld fordamper ?? Hvorfor skulle det dog det ? Og hvad med pladerne, som består af sammenhængende 'flamingosmuld'....
Hvis du har ret er det så ikke værre end at de efterlader et hulrum, som formentlig isolerer bedre end lecakuglerne vil gøre.

Alt flamingo der ikke er lukket inde fordamper.
Hvis du har en hulmur der er åben for oven, og der er isoleret med flamingokugler bør du fylde den efter hver 5 år.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis