Hvor lejer man en husvogn henne ?

Når nu vi skal til at renovere vores hus, så havde jeg tænkt mig at vi skulle leje sådan en husvogn eller hvad den nu hedder...

Har prøvet og søge, men synes kun jeg finder nogle som er til salg i den blå !

Har i nogle gode links ?


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Firmaer der udlejer materiel til entreprenørbranchen, Eks. Hertz eller GSV.

Eller firmaer i pavillon-branchen, måske Jytas.

Måske har nævnte firmaer ikke lige det I har brug for, men så kender det nok nogen der har.
Og pas på, udlejningsfirmaer er nogle røvere. :o)
Mon ikke det vil være nogle numre billigere at købe en ældre campingvogn eller 2?
Udlejningsfirmaer er ikke bare lige at tumle!

Med venlig hilsen
ktm

 

Mon ikke det vil være lidt smart at fortælle lidt mere om dit behov og krav til vognen/barakken.

Er det en familie på2 eller 5 der skal bo der, er det i 2 eller 27 måneder.... Det betyder temmelig meget for hvilke kravman har....
I mit område har vi da en familie på 4-5 personer der har boet de sidste 2 år i 3 intermistiske hus elementer i "flyttes med en alm lastbil størrelse".... Det virker for dem.. men vil jo ikek gøre det for alle :-)

MVH Njord
Hey Brixxx.. Har du ikke hørt dem på vagcars om der er nogen der har en finger med i en skurvognsfabrik..? Når jeg selv skal igang med hytten om et års tid eller to, så bliver det en pavillion jeg lejer, nok fra frederecia skurvognsfabrik.. Den kommer på 2 lastbiler og bliver sat sammen i gården.... koster ca 8k om måneden men der er også ALT i til en famile på 4-6 mennesker...

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Annonce
Vi er 4 og det er kun for max 4 måneder !

Hej M. Andresen (hvem er du på vag ?)

Jo jeg smider også en tråd på vag, når jeg lige har tid til det...

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Jeg lejede sådan en her til 4 personer sidste år: http://www.google.dk/imgres?q=ramirent+beboelsesvogn&um=1&hl=da&biw=1280&bih=603&tbm=isch&tbnid=R0Icu6VmPOfDeM:&imgrefurl=http://www.industribasen.dk/kontorcontainer/ur1612-4-prs-beboelsesvogn&docid=_rWjUq0tQ2-ypM&imgurl=http://www.industribasen.dk/files/images/ib_big/10121/1.jpg&w=260&h=195&ei=tQ7QTs-MBLPU4QS68vge&zoom=1&iact=hc&dur=4876&sig=116273478261054883881&page=1&tbnh=127&tbnw=183&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=37&ty=181&vpx=208&vpy=165&hovh=156&hovw=208

Jeg lejede den hos Ramirent i Ishøj. Jeg havde den i 39 dage og jeg kom af med ca. 4000 kr. inkl. moms. Jeg hentede og afleverede den selv. Bemærk at det kræver en stor bil og et kørekort til stor trailer at køre med den!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg har stort kørerkort og hænger så ingen problemer der ! og tak for jeres links

Men dit link virker ikke Wezio...


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Jeg ved det. Du må copy og paste til adressefeltet i din browser.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

klik på dette link

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis