Ny Bordopvaskemaskine, fås de ikke mindre???

Følg tråden
Krima
Krima
Postnr: 5250
Krima Krima

Hej Alle...

Jeg leder efter en "Lille" bordopvaskmaskine... findes der ikke en der er mindre end

Højde:450mm, Bredde:550mm, Dybde:500mm

mvh
Kim Sørensen

jenshøj
jenshøj
Postnr: 4800
jenshøj jenshøj
Electrolux ESF 2450 W fylder 447x545x495. Så den er jo noget mindre :-)

Nej, spøg til side. Jeg tror ikke du finder dem mindre. Der skal jo være plads til en tallerken inde i, samt et varmelegeme og en pumpe.
NielsChr
NielsChr
Postnr: 2610
NielsChr NielsChr
Hvis plads er et problem kan man også få et komfur med 4 kogeplader, ovn OG opvaske maskine - på den måde tager det ikke ekstra plads - ovnen er lidt lavere end de ovne man normalt set i et komfur, men i praksis tror jeg ikke det giver problemer (med mindre du plejer at bage flere plader på en gang) - opvaske maskinen er placeret i nederste skuffe. så du har ikke "gryde skuffen" i sådan et komfur
f.eks.
http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/komfur/TRIO9503/candy-komfur-opvaskemaskine
(p.s jeg har ikke noget med elgiganten at gøre - og mener jeg har set det til omkring 8½ tusinde, så vent til jannuar udsalget)
FWM
FWM
Postnr: 7323
FWM FWM
Jo der findes en opvaske maskine der fylder mindre, bare start med denne hardware.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Krima
Krima
Krima Krima Trådstarter
Tak for de Prof-svar det nu er til sidst... ;-)

Men str. måtte gerne være 10-20 cm mindre, mente bare min far havde en der var lidt større end en microbøljeovn. man tager nok fejl.

den kan godt stå på bordret nu, men når man åbner lågen, lukker den ned over ½ delen af vasken... det er til en farmor med rolator, som skal side ved bordet mens hun fylder over i den. så Komfur/ovn/opvask... er ellers lækker men ikke en mulighed...

Når alt kommer til ende havde jeg håbet på en maskine med disse mål: B:50/60cm D: 40/45 H:45/50

men det er nok drømmesenar... :-)

mvh

Kim Sørensen
Krima
Krima
Krima Krima Trådstarter
Nu kan jeg se målene jeg har skrevet... og ja... mest dybden er ville lave mindre. :-)
hans2.hansen
hans2.hansen
Postnr: 5610
hans2.hansen hans2.hansen
krima.

hvor mange "kuverter" skal den vaske ad gangen.!!!
og er det underkopper man spiser af.
for at spare på opvask i arealet i stedet for tallerkener.
men så lille skal det vel ikke være.!

men det kunne være sjovt at finde en i halv bredde.
eller dybten.
måske 2 kuverter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.