støbning af gulv med klinker

Hejsa

Mine forældre skal til at have lavet bryggers og dermed vil de have gulvet op og isoleret, lagt vand i, og støbt nyt gulv.

Alt dette har jeg selv været med til hos mig selv da jeg lavede køkken, dvs jeg brød gulvet på, isolerede, lagde rør, net, men fik en murer til at støbe, og i hans pris som jeg synes var rimelig lagde han også klinker og så brugte jeg tiden på lofter osv.

Nu skal mine de gamle have lavet lidt af det samme, men synes de priser de får er urimelig høje?

Hvad skal man forvente af pris hvis man selv bryder gulv op, ligger flamingo og net, men muren støber og ligger klinker på ca 10Kvm. Han skal dog levere net og flanmingo? 

Gerne en ca pris ex moms?

Jeg er selv uddannet elektriker og nyder at lave ting selv, dog har jeg ikke lyst til at forsøge mig med dette hos dem, før jeg har prøvet det først, og vil hellere holde mig til det jeg har styr på.

På forhånd tak

\René
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis du nu osse selv støber et klaplag, så mureren kun skal lave pudslag og lægge klinker, vil jeg mene prisen ligger omkring 3-400 pr m2 +moms

net og flamingo kan du købe billigere selv, end den pris mureren skal ha for det..
Det helt oplagte i dette tilfælde er selv at udlægge flamingo armering osv. og lade muren ivertage derfra.
(Muren skal naturligvis kunne godkende at det udlagte er korrekt)
Han skal være istand til at udstøbe med helt korrekt højde, fald og overflade - klar til klinker.

Hvis ikke må han selv stå for ekstraordinær afretning.
Hvad vil i mene det skulle koste?
Jeg synes jeg havde beskrevet det.

Jeg brækker gulv op.

En murer skal levere flamingo og net, som jeg ligger i. Dvs han skal støbe gulvet og ligge klinker. ca 10 kvm? )

\René
OK.
Til 10 m2 gulv.

300 mm glvflamingo; 1200 kr
4mm/150x150 mm Rionet: 200 kr
Transport ovenstående: 600 kr

Beton invl aflæsning med bånd og div tillæg: 2500 kr
Udlægning beton ½ dag: 2500 kr

Gulvklinker incl lim og fugemasse: 7500 kr
Udlægning klinker 1½ dag: 7500 kr

10 m2 gulv inkl moms 22000 kr

(Med Brøndby-tillæget 25000 lige ud :o))
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis