Outlook Exprerss

Jeg købte for en måneds tid siden en bærbar PC mrk. Asus med Windows 7, men bryder mig ikke om dens mailprogram. Kan man indføre Outlook Express, og hvis, hvad gør jeg så??????
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Torben Fugl på 20 nov 2011 09:48
Jeg købte for en måneds tid siden en bærbar PC mrk. Asus med Windows 7, men bryder mig ikke om dens mailprogram. Kan man indføre Outlook Express, og hvis, hvad gør jeg så??????

Hvilket mailprogram har du nu? Windows Live Mail? Det fungerer udmærket på min computer.

fase
Jeg har søgt på Microsoft.dk og fundet ud af, at outlook express er ikke kan bruges på hverken Vista eller Win7. Så du bliver nok nødt til at leve med din Live Mail. Jeg har brugt den siden Vista kom, og er godt tilfreds med den.

fase
Ok. så må jeg bruge den, men takker for hjælpen, har da gud ske lov stadig min gamle stationære

Hvis du har office pakken 2010, følger Autlook 2010 med, det køre både Vista, og windows 7. (ved ikke om den autlook, du bøvler med)

Det er et ganske fint program, kræver lidt tilvænding, men det gør alle programmer jo.
På mit arbejde, et det sat op, så vi har synkronoseret mail og kalender, med vores smartphone.

mvh jens


 

Annonce
Hvis Live Mail kræver tilvending i forhold Outlook Express er Outlook da værre. Hvis det kun skal bruges privat, er der da mange funktioner, du ikke har brug for, og betydelig sværere at have med at gøre.

fase
Du kunne jo prøve Thunderbird, det er gratis
http://www.mozilla.org/da/thunderbird/

mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis